Story of Addiction (S02 E17)

Guy1: you think say you smart abi? .
Me: (confused) What did I do?
Guy2: we go treat your fu*kup today
Me: (now scared).... what's it? I don't know you guys..
Guy1: you still dey get mouth to dey speak English abi?
I was backing the third guy. Who suddenly gave me a vicious slap. Gbosa.
Guy3: Kneel down there. Baba werey.
I quickly knelt down. I started begging.
Me: bros, I be your person na.... I know no Una... please just release me make I go. I take God beg una.
Guy2: so you sabi speak pidgin before, na im you con dey form engrish teaser.
Me: bros... I beg... I no too sabi speak am... Na the tension wey dey my body..
Guy1: shut up.... do you know this guy?

I was still contemplating who is he talking about; when the fourth guy showed up.
I remembered the guys face. It was the guy that I reconstructed his face at the eatery (KFC). His face is much better now but there's still a plaster on his eyelid.
Me: bros.... I'm sorry... I thought we'ved settled it that day.
Guy4: yesoooo....but I never forgive you... but your only saving grace be say the ashewo later confessed the true story. If not... you for suffer today.
He asked me to stand up.
Guy4: No vex, I only ask them to shakara you.
Me: I'm fine now.... sorry about the other day.
Guy4: no wahala.... you be my person now.
Me: thanks ore
Guy4: thank God... that we are now friends. Give me that your girlfriend number. You know say she talk say she likes me.
Wetin be that her name again ooo? Henhen...Bidemi
Me: (e be like say something dey worry you abi) I wished to give you but I can't.
Guy4: (sad) why ore?
Me: because the girl na werey ooo. E fit start to dey fight me because I gave you her number.
Guy4: Wetin we go con do na?
Me: give me your number; I go try scope am to call you.
Guy4: correct....
As he was typing his number on my phone. Sarah called me from afar.
Sarah: Femi... why did you kept me waiting?
Me: I'm sorry.... just met one of my old friends. I'm coming now.
Guy4: you be bros ooo. Na your babe be that.
Me: Yes....
All of them were busy admiring her and complementing her beauty. Then He gave me back my phone, having saved it with Jamiu Bidemi. I told him that I have to go. I brought out my wallet and I gave them N10,000.... They all kept shouting
"baba ooo.. Baba oooo" as I walked down to Sarah with my hands in my pocket (big boy).
The Guy no get sense ooo. Instead of him to ask of Kikelomo's number. Na my life (Bidemi) im wan collect her number. I no go call am.

3 comments:

  1. Bad guy ...... but if no b say dose guy plenty u 4 still beat dat guy o .

    ReplyDelete
  2. Dem for beat he'll comot from him body

    ReplyDelete
  3. Omo Gbogbo Bis Bois, u dey form badoo on Sarah's Time. Hmmm. Abi na d guy wey go bring bidemi come the hotel wey she go come shoot Sarah be this.. hmmm

    ReplyDelete